27 april 2014

- Loppishelg -

Oh vilken helg. Har stressat ihjäl mig nästan. Har haft loppis här hemma i går och det var en hel del att lägga ut. Hade inte så väldans många besökare men desto varmare har telefonerna gått efter att jag satt ut bilder på Facebook. Mycket fick jag sålt och ännu finns det saker kvar. Och idag har jag haft några och gräva i mina kassar...





I morse hade vi stort loppis i byn och gick i några timmar omkring där.
 Hittade såklart lite nytt att ta hem bl a en fin liten kakspade . Däremellan har hag försökt fixa på CASA-bloggen lite grann - inte lätt kan jag säga, allt heter annat och allt görs på annat sätt än på trygga Blogger som jag ju använt i snart åtta år ! Men är nu på slutrakan och jag flyttar säkert över under nästa vecka. Spännande...


Inspirationsfabriken har öppet igen och  min söndagsbild för denna söndag är dessa loppisbilder . 
Själv tycker jag ju inte att de är lika inspirerande som när man själv strosar runt på loppis...
Önskar er en härlig söndagskväll. I morgon har jag en semesterdag och den skall jag
 använda till att gå på en mängd undersökningar -

Kramar till er alla!

PS! Deltag gärna i Greengate utlottningen som är på gång här hemma hos Ingebog!. 
HÄR slipper du direkt till tävlingsinlägget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!