20 april 2014

- Påsk i dagarna fyra -

Vaknade av steg i trappan och prasslande ljus.
I natt har påskharen varit och lämnat påskägg åt barnen och den yngsta av dem 
vaknade lika tidigt, om inte tidigare, än vanligt , för att kika vad som fanns i strumpan. 
Denna tradition har alltid funnits i vår familj och kommer säkerligen att finnas kvar
 ända tills alla barn är utflugna...



På fredagen var vi bjudna på påskmiddag till min mamma och igår åt vi här hemma fondue 
som smakade härligt. Idag styr vi bilen till farmor som vi inte sett på ett bra tag. Vädret är härligt
 idag igen och jag hoppas jag hinner pynja lite ute på gården senare idag. 
Känns härligt med ledigt ännu i morgon.


Önskar er en härlig påsksöndag, njut av solen och av varandra!



Deltag i Greengate utlottningen här på bloggen... HÄR


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!