23 december 2008

22.december

Här kommer ett snabbt kort inlägg. Fick massor gjort idag. Borrade upp en vit hylla ovanför den vita soffan. På den kom det några vackra vita ljus från PartyLite och en stor vit tavla med texten till Kärlekens lov. Och en vit lykta. Det blev fint. Sen råkade jag se en bloggare som hade lagat av metalltråd texten Noel , så det gjorde jag även. Satt upp den med grönrutigt fint band. Oj jag borde hinna sätta fotografier av allt. Det är alltid så att kameran är upptagen på annat håll, det är det älsta barnet J som är duktig fotograf. Men lovar att jag skall sätt in dem. Fick julklappar inpackade. Var på kvällen hos min mamma som hade varit och hämtat min lillasyster och hennes familj, från flygstationen. De bor i Schweitz och skall fira julen med oss. Vi satt och drack vin/kaffe och planerade julens mat och övriga förberedelser.
I morgon borde jag åka till min gudson H med en julklapp och födelsedagspresent. Han är nämligen född den 23.12.
Idag damp det ner massor med julkort i postluckan. Jag gjorde ju en egen korthållare av metalltråd. Där sitter nu alla kort uppradade.
Mer i morgon,
Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!