19 september 2010

Idag bjuder jag på några gamla bilder som ni säkerligen sett tidigare!
Har inte hunnit fotografera under helgen. Jenny kom hem igår och vi åkte direkt för att fira farmor. Nu är Jenny flunssig och åker inte idag tillbaka till skolan så kanske, bara kanske hinner jag fota i morgon lite.


Älskar olika sorters dynor. Här ser ni en samling randugt-rutigt och en med stjärnor som samsas i soffan. I vardagsrummet är det ljusblått som gäller, likaså beige och vitt. Gillar likaså filtar och kan berätta att det finns plädar i alla desssa färger.


Tycker också mycket om zink. I vårt hem kan man hitta krukor, fat, ljussstakar, lådor mm som är av zink. Zinken bryter vackert mot det vita .


Kommer ni ihåg denna bild?
Spiralen ni ser under kakformen kommer från min mormor och morfars gamla sommarvilla som brann ner. Vet inte var spiralen suttit. Kanske i en säng .. Kolla här så kan du läsa mer om villan som inte finns mer.

Nu skall jag göra mej redo inför kvällens Big Brother men innan dess skall jag hjälpa Emil med en läxa.

Kram, Lotta


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!