8 juli 2012

Hemma igen

Åter hemma igen efter en underbar resa till mitt paradis. 
Vi var första delen av semestern tillsammans med våra goda vänner 
och då hade vi turen att bo i ett alldeles underbart charmigt gammalt torp.


Speciellt jag blev ju överförtjust i torpet eftersom det var helt i min smak: 
gamla antika detaljer överallt i huset, en gammal bakugn, 
 rustika klädhängare, breda knarrande trägolv, sneda dörrar och 
en fin rosenträdgård utanför.

Här ser ni en bild på ett foto hur huset såg ut förr i tiden och hur det nu såg ut.
Har grymt mycket foton att visa er så det får bli i små portioner.
I morgon skall ni få se de första loppisfynden.

Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!