4 juli 2013

Gårdagens skatter

Var häromdagen i biblioteket och kom igen hem med en hel hög härliga inrednings- och pysselböcker. Denna bok visade sig vara full med väldigt trevliga grejjer. Blev inspirerad av att pyssla lite grann, få se ifall jag hinner med det under sommarlovet..




Bilderna är tagna med min telefon då jag satt ute i solstolen och njöt...
I boken finns det bl a tips på hur man kan återanvända tyger, vackra flaskor, knappar och pärlor, gamla reseväskor och annat. Här finns även mönster till förkläden,  tygrosor, fodral till varmvattensflaska och också några tips till juldekorationer...

Boken heter Eilispäivän aarteet- Lahjoja omin käsin (sv. Gårdagens skatter- handgjort att ge bort) och är skriven av Sarah Moore. Rekommenderar den till alla pysselintresserade.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!