22 november 2013

Under trappan

Här bor 



Hur jag än fixar och donar för att det skall se städigt under trappan där våra husdjur bor, tycker jag det alltid bara är kaos där. Eller rättare sagt hö. Hö efter barnen som fyllt på och hö som kaninerna själva rivit ner från hökorgen. Efter att jag fixat en port, kan jag vid behov, smälla fast porten för att inte behöva se på eländet. Visserligen är jag nöjd att de har sin egen plats där under trappan och inte är i ett sovrum men...
..härliga är ju de små liven!



Vaikka miten siivoan ja yritän pitää rapun alusta siistinä se jostain kumman syystä ei onnistu. Onneksi olen hankkinut portin siihen eteen jonka voin paiskoa kiinni enkä tarvitse nähdä koko höskä!. Siis heinäähän siellä on. Heinä joka on tippunut kun lapset on täyttänyt heinäkorin ja heinää jotka kanit ihan itse vetävät alas .. Noh, olen iloinen että niillä on tämä paikka missä voi oleskella eikä niin että ovat jonkun makkarissa  ;).
Mutta ihaniahan ne ovat..

Min problemhörna - ni minns....


Hermelinhalvsyskonen

Kunde inte låta bli att lägga in färgbilder av våra puppisar. 
Visst är de riktiga finisar? Ville bland höstlöv och Betty på sommarängen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!