18 september 2008

Början

Jag märker att det inte alls är så lätt att få sidan snygg. Det kommer nog att ta ett tag innan jag är bekant med alla verktyg som bloggen kräver ;)
Roligt är det i alla fall. Alltså att lära sig nytt. Min dotter som är 16 år är verklig dator-guru och har gjort många fina hemsidor. Kanske jag är tvungen att be om lite "skolning" av henne!

Tycker att det redan är ganska svårt att logga in sig på sin egen blogg. Kanske jag gör fel - jag vet inte!
Sitter och dricker kaffe och njuter av tystnaden och musiken som strömmar ut från radion.
Idag skall mitt gudbarn komma till oss en stund under tiden som hennes mamma är på ett ärende.
Det är skoj, speciellt för min 7-åriga son som tycker om att vara med henne ( fast hon är en flicka !! ). De är lika gamla så det har haft mycket kontakt med varandra under hela sitt liv. Därför känns det helt naturligt för honom att leka med henne. I bland blir det flicklekar; smådjur, hem-lek osv, och ibland leker de pojklekar; ute med käpparna (se: svärden ) i högsta hugg, men alltid är det lika roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!