22 september 2008


Fick i går färdig min byrå och den blev sååå snygg.
Tur att jag bestämde mej för att måla den. Det skulle ha varit synd att inte använda den enbart därför att färgen var fel !
Idag börjar jag på jobbet först kl 10 så jag och min yngsta son har njutit av morgonen när de andra farit till skolan. Jag har fått mycket gjort, plockat upp alla leksaker som finns runt omkring i huset.
Förargar mej litet över att jag inte igår hann gå på höstens sista loppis här i närheten. Det var ju så fint väder att det skulle ha varit en njutning att bara gå omkring och strosa där och hoppeligen gjort några fynd.
Hann inte igår gå och plocka nypon o blad, men ikväll skall jag göra det.
Sedan skall jag fortsätta med målande av andra saker.
Nu skall det bli vitt-vitt-vitt-vitt !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!