29 juni 2010

* Bloomingville

Hejsan!


Lite inspiration åt er och åt mej..

Sitter på jobbet och ser hur underbart solen skiner.
Idag är det verkligen en riktig
sommardag!
Det behövs en gnutta inspiration för att orka sitta inne när man allra

helst bara skulle lapa sol på stranden eller ute

på terrassen, eller hur?

Vilken snyggdubbellampa. Den skulle jag gärna ha
hängande i köket!



Med denna fina pastelliga bild från Bloomingvilles
sida, vill jag önska er alla, och speciellt
ER
som sitte på jobb och bara
LÄNGTAR
att få börja semestern..

"Den som väntar på något gott -
väntar aldrig för länge"

Kram!



4 kommentarer:

  1. tack för de fina bilderna! jag jobbar i princip, men det är lite klent med uppdragen just nu. surt i alla fall att bli tvungen att sitta hemma och vänta ifall något jobb skulle dyka upp. tur i alla fall att jag kan sitta i solen mellan varven :)

    SvaraRadera
  2. Tack för fina inspirationsbilder!! Kramis

    SvaraRadera
  3. Hej!
    ja jag längtar också, det är denna och nästa vecka kvar. Hoppas hoppas att vädret håller i sig.
    Så fina bilder och visst var det inspirerande.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Jepp jag sitter på jobbet ännu, men nedräkningen börjar snart vara till ända :O) Vacker inspiration! Höll faktiskt i ett sådant där diskställ (eller vad det nu heter :) häromdagen, men jag köpte det inte...
    Ha en bra dag på jobbet!

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!