1 juli 2010

Bara fyra jobbdagar kvar

Jep jep.
Räknade just och jag kom fram till att
det ju faktiskt bara är fyra dagar kvar.
Jag jobbar ju inte fredagar.
Det betyder att det är nästa vecka må - to.


Sen börjar semastern. Första veckan är vi hemma . Då skall vi
passa på att bada och sola oss ett slag ifall vädret tillåter.
Det känns som om alla andra har legat i solen och njutit
under dessa fina dagar -utom jag!
Så sol och bad skall det bli.
Sedan skall det packas inför Ålandsresan som
startar den 19 juli.



Före det skall jag hinna träffa mina väninnor och dricka kaffe med dem...
Skall bli roligt. Barnen väntar också på sällskap! Speciellt Emil.

Nu skall jag gå och njuta av en kopp te tillsammans med
maken som väntar på soffan - framför teven.
Hoppas han överraskar mej med något annat gott...
..en Kismet skulle sitta bra...

I morgon skall jag visa en fin sak som jag hittade idag!

Kramar till er alla!

2 kommentarer:

  1. jag hade också tänkt jobba ännu nästa vecka, men i och med att jag haft så få uppdrag denna vecka, tar jag ledigt as of now. i fem veckor framöver! det ska bli skönt, fast lite blandade känslor eftersom det samtidigt betyder fem veckor utan inkomst...
    härda ut, snart får även du "spark ut lepo"!

    SvaraRadera
  2. Ihan eppaa...
    Vielä viisi herätystä ja sitten alkaa mun loma.

    Eya

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!