14 juli 2010

Underbara sommar

Idag är det en underbart sval dag, bara 26 grader... ;).
Satt åter igen och njöt av morgonkaffet ute på terrassen. Började skriva ner lite som
skall packas med till Åland. Då vi stannar där rätt så länge, behövs det mycket med.
Man måste fundera vad som verkligen behövs, för att allt skall rymmas med.


Idag skall vi åka på utfärd , barnen och jag, och senare blir det kaffe hos en kompis.
Har inte hunnit med något inredande på länge. I morgon skall jag däremot åka till Ikea .
Kanske jag blir inspirerad ...


Har planer på att sy vita små lampskärmar med spetsar, men har inte ens hunnit det. Men jag hinner väl...sen när det inte är så hett och ljuvligt väder. Jag klagar inte över värmen - jag njuter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!