4 juli 2010

Sisustus Fanny

Hejsan svejsan !

Efter två stekheta dagar
kan jag berätta att jag bränt både pannan och knäna...
Konstigt , eftersom jag hade hög skyddsfaktor och nästan aldrig brukar bränna mej..
Men, det var säkert många som fick färg under helgen , va?
Visst är det skoj när de ljusgröna benen börjar bli liiite bruna
men röda vill man ju inte precis att de ska va..



Hittade alldeles nyss underbara Green Gate produkter hos Sisustus Fanny.
(Klicka på texten så kommer du dit).
Skall vänta tills semestern är slut innan jag beställer några av dess
skönheter...


Plåtaskarna är helt superfina och sedan skulle jag gärna vilja äga
ljusblåa muggar med vita prickar..


Även denna lilla picnic-krog är underbar.
Det är nästan så man skulle vilja äta upp den - som en gräddbakelse är den ju!

Alla bilder lånade från Sisustus Fannys hemsida


I morgon börjar sista fyra jobbdagarna. Är så less på jobb, skulle bara vilja semestera med barnen och njuta av sommar och sol.
Det som vi ju längtar allra mest till är vår semester på Åland.
Min mamma är i stugan nu och kan nästan inte
låta bli att ringa till henne dagligen för att höra
hur ljuvligt de har de... och det kan jag lova att de har.
Ser även fram emot att där besöka alla fina workshopar med hantverk, keramik ( min favvoshop är Lugnet! ) och silver som jag skall besöka åter detta år.
Försöker alltid spara på köpbegäret , för att sedan kunna frossa i allt det fina...

I morgon 6.30 skall jag föra Jenny till ridläger.
Hon skall på hoppläger och jag kan berätta att det inte är en och två väskor
som är packade...

Glömde alldeles bort att visa min fina grej som jag lovade er. Stön!
Har inte ens fotat den ännu - men i morgon...

Hoppas ni alla har fina sommardagar
och lova mej att ni smörjer in er ordentligt så
ni inte blir lika röda i fejset som jag ( och knäna med för den delen.)

Lotta

1 kommentar:

  1. Många fina saker du visar. jag skulle också gärna ha flera av de där somriga grejerena i mitt kök! Inte kul att bränna sig, jag har verkligen varit försiktig hittills efter att jag brände mig så in i norden ifjol...ibland minns man sina misstag...:) några dagar till för dig - sen får du njuta!!

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!