27 februari 2013

Vinnare - PERFECT HOME- voittaja

Utlottning en på bloggen är slut och en vinnare är dragen.
Stort tack till  Perfect Home som sponsorerade denna utlottning med en härlig inredningsprodukt.


Den lyckliga vinnaren i denna tävling är : kommentar nr 22 i tävlingen

" Anonym: Härlig grejer! Jag tror krukorna skulle göra sig bra i köket eftersom jag nu just kör på beiget å zinkfärger där :) /ida l

 G R A T T I S  Ida I. 
Maila mig dina kontaktuppgifter så skall du få produkten du önskade dig hemskickad. 
Tusen tack till alla som deltog i utlottningen.




Kika gärna in hos Perfect Home för inspiration. 
Direkt till katalogen kommer du HÄR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!