18 september 2008

Ingeborgs första rader.....

Hej !

Nu har jag äntligen tagit mej i kragen och gjort min egen blogg!
Har kollat in andras och blivit väldigt inspirerad av att själv ha en. Jag är väldigt intresserad av inredning och vackra saker, så min blogg kommer säkert att handla mycket om detta.
Jag gillar lantlig stil, shabby chic och nygammalt även om jag samtidigt i en viss grad har moderna saker i vår inredning.
Eftersom mitt liv för tillfället är fyllt med jobb och familj, märker jag att jag allt mer sällan hinner stanna upp och göra det jag verkligen vill göra; pyssla om i hemmet och göra det mysigt för familjen.
Jag älskar att springa på loppisar och att fynda på aukioner; speciellt enkelt är det att hitta fina saker på nätet. Det finns säkert ingenting som är så belönande som när man hittat något som man inte betalat mycket för och man med sina egna inspirerande fingar får till stånd något väldigt vackert .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!