23 april 2010

Fredag - städning och Eve Lace !

Hejsan alla goda vänner...
Idag har det varit ledigt och jag har hunnit med massor. Först for jag ett varv på loppis. Fyndade två dalahästar, för 4 e, sedan köpte jag en vit lampskärm, likadan som jag haft tidigare, köpt från Ikea men som gått lite sönder på ett ställe. Den kostade 2 e.
Efter det en tur till Ikea för att köpa blommor. Det blev bara två.... murgrönor , what else....lite ljus och annat smått och gott.
De hade ganska mycket på rea men tyvärr hann jag inte bli och kolla in allt. Fastnade även i ikeabutiken. Köpte hotdogs, knäckebröd, chokladplattor i mängder och chipspåsar. Det blev alltså hotdogs till lunch och godis och chips till helgen.


Vet ni vad? Idag skall det bli underkläder-party här hos mej. Min väninna säljer Eve Lace och vi skall få prova ljuvliga bh:n och ha det kul. Det är så fint att kunna i sitt eget hem pröva ut bh:n som sitter bra. Inget spring och svett, inte. Terhi, som säljer, är helt superb på och veta storlekar som sitter bra JUST på mej och hon ger fantastisk service.
Hade ett party förra året och den bh:n som jag köpte då har verkligen varit värd sin vikt i guld. De är lite dyrare än normalt kanske men jag har använt denna bh nästan alla dagar. Bara en snabbistvätt alltid emellanåt. I LOVE IT !


Om ni inte tidigare har hört talas om Evelace, rekommenderar jag att ni går in på webben och kollar deras hemsida www.evelace.fi.

Bilden här ovenför är lånad från Eve Lace hemsida.

Ikväll skall mannen till kompis och hjälpa till med flyttning, likaså i morgon. Max skall till en kompis övernatten så det blir väl den största och den minsta som blir hemma.... på bh-party??

Tjingeling,

Lotta

2 kommentarer:

  1. Jag var också på bh-party igår!!
    Fast det hette pxc. Jag tyckte inte jag hade råd med så dyra underkläder just nu så jag provade inte ens nåt. Men de bh:ar jag har som varit dyrare (tex Triumph) har verkligen varit värda priset.

    Trevlig helg!
    Nu ska jag städa tills vi får gäster ikväll.

    SvaraRadera
  2. Låter som en bra idé med bh-party...har inte hört om sådana...Ha en skön helg!

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!