14 april 2010

Riviera Maison för hela slanten

Sitter i soffan och slötittar på teve samtidigt som resten av familjen redan lagt sig.
Ah, vad jag njuter av dessa tysta , ensamma stunder. Råkade kika in på Loviisan Aitta:s hemsidor ,där de just tagit in vårens nya produkter. Gillar dem verkligen.

Mer och mer smyger det in rosa i mitt hem. Bara lite. Blev så förtjust i bilden med de rosa dynvaren och dagstäcken....


..likaså den här fina dörrmattan.. åååå om jag fick en sån utanför min dörr... eller inanför... ;)
Bild: Alla bilder lånade från Loviisan Aittas hemsidor

Även kexburken i tre våningar skulle sitta bra till!
I morgon är det torsdag redan . Denna vecka har vi åter igen fått känna av vårens krafterl Pollenallergi!!!!! Barnen och jag snorar i ett, ögonen rinner och vi nyser. Suck vad jobbigt det är. De har turvis varit hemma för att låta medicinerna verka....
I morgon blir det flickträff, denna gång samlas vi hos vännen Marika. Skall bli kul igen att ses. Har städat klädskåpen och har en stor säck men kläder som jag skall ta med ifall någon vill ha till sina barn... snygga men för små... Här har det vårstädats. Ingen fönstertvätt inte. Hatar det och måste verkligen ta mej i kragen för att få det gjort...
Sedan väntar jag ju på FREDAGEN - ni vet varför. L-E-D-I-G-D-A-G och dessutom kaffeträff hos kompis samt inredningsparty på kvällen.Även lördagskvällen går i inredningstecken...

Njut av våren , ni alla, snart är det sommar, I LOVE IT !

2 kommentarer:

  1. Härliga grejer hos Loviisa, som alltid. Om man bara hade pengar... :)

    Fullt upp har du fortsättningsvis, förstår jag :)
    Idag har jag varit till frissan, samt shoppat liiiite grann.

    Önskar dig en fin ledig fredag!
    A-C

    PS mailar dig!

    SvaraRadera
  2. Härliga grejer du visar! Njut av din lediga fredag och ha ett finfint veckoslut! :O)

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!