7 augusti 2010

Ett verkligt fynd


Lovade att visa mina loppis fynd.
Här kommer det första! Vi var till ett närbeläget loppis, en byggnad som tidigare fungerat som mataffär. Nu var det självbetjäningsloppis där tre kvällar i veckan.

När jag gått runt nästan hela stället med armarna fulla av fynd - hittade jag dessa -
jo...min man förstår nog inte riktigt vad "fyndet" i dessa var...
Det fanns tre stycken gamla rullar på ett bord, frågade min vän om hon ville ha nån...?
Hon ville ha en , så jag tog resten... alltså två.
Pungade ut med 1 e styck för dem... inte mycket va?
De skall få spets runt sej bara jag hittar i mina gömmor...

Nu skall jag göra mej klar inför kvällens kräftskiva.
Tänkte duka ute så vi får allt hoppas på att det inte kommer regn och åska.
För tillfället är det grymt hett och kvalmigt, så vi får hålla tummarna.

Kram, Lotta

1 kommentar:

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!