7 september 2010

Till min hemliga vän





Hejsan "who ever you are" !
Dags igen med swap! Tänkte berätta för dej lite om
vad jag gillar och vilka färger som står högt hos mej!
Vi har två toaletter i vårt hem. En med dusch i övre våningen och en som fungerar som
gästtoalett i nedre våningen. Inget badkar, tyvärr.
Älskar att stå länge i duschen och värma mej, speciellt om vintern.
Vi har bastu som vi värmer minst två gånger i veckan och det uppskattas av alla i familjen.

Den nedre toaletten är lite marininspirerad. Många korgar och lite zink men annors går
det i v-i-t-t. Övre badrummet är v-i-t-t men vi kör med mörkgröna handdukar.
Jag gillar dock allt som har den lantliga stilen och som du säkert
märkt är favorit färgen v-i-t ! Gillar för tillfället tvålar i alla format,
vet inte varför jag fått dille på dem...
Hoppas du fick ett litet hum om vad jag kunde tänkas gilla!
Kram, Lotta

1 kommentar:

  1. OJ! Här såg det väldans annorlunda ut nu! Verkligen snyggare!

    Kudden A har lillebror fått som present och den köptes på nån sorts hantverksmarknad, alltså där privatpersoner sålde sina grejer. Den är väldigt välgjord och snygg :)

    Ha en bra dag och hoppas ni har lika soligt och varmt som vi!

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!