29 december 2011

Julklapp med färg

Julledigheten den fortsätter.. i influensa-tecken! Först blev mannen flunssig och nu jag. Sjuk hals och snuva. Tror jag sovit i natt tre timmar. Kryssningen till Stockholm blev flyttad till sportlovet och det var ju iof tur för jag skulle inte ha gillat att gå omkring med denna flunssa.

Istället är vi alla hemma och bara är . Inget egentligt program. Idag skall jag visa en av familjens gemensamma julklapp!


En dusch med ledljus. Vilket påhitt alltså! Jätteskönt att släcka lampan i badrummet medan man duschar sej och det ända ljuset är det som kommer från duschen. Underbart avslappnande.


Ännu har vi det juligt hemma. Snart blir det nog att lägga allt tillbaka i jullådan. Ögat vill att det blir vitt igen.. Nu skall dottern och jag spela ett nytt spel som tomten hämtade.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!