6 december 2011

Självständighetsdag

Idag har vi firat självständighetsdag här i vårt vackra Finland med ledig dag och bal på slottet!
( tyvärr var jag inte bjuden dit .. ;).
Börjande dagen med att sova längre än normalt eftersom vi var bortbjudna igår och lade mej först halv tre... Sedan var det basar i kyrkan och jag och min mamma gick dit. Fyndade lite smått och gott..



Träffade goda vänner och njöt av en kopp kaffe.
De blå-vita självständighetsljusen fick jag igår av min käraste vän Eija. Hon hade själv gjort dem i bivax och de är jättefina. I morgon är det jobb igen och i morgon blir det även lottdragning i Ramsign-utlottningen.
Önskar er en fin fortsättning på självständighetskvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!