20 december 2011

Rött hör julen till

God morgon!
Idag bjuder jag på några fina röda bilder från Fritsla Tyglager - igen!
Gillar som ni vet deras produkter. Idag blir det rött!
Visst är rött= jul.


Visst används rött i inredningen året om , men åtminstone jag , associerar direkt rött i inredningen med mys. Vare sej det är ett sommarkök med rödvitrutiga gardiner eller ett julkök med rutiga kökshanddukar, så är det hög mysfaktor.

Bilder: Fritsla tyglager
Gillar det lilla röda i inredningen; randigt, rutigt, prickigt- you name it!
Är ni som jag, små inslag av rött i inrdningen (även under jultiden), eller gillar ni "fullt ös-rött"?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!