18 mars 2013

Jag är knäckt minsann

I gårdagens fotoutmaning vänner emellan var temat "knäckt"
Hann inte med igår men skall idag publicera mitt inlägg.
 Ibland då man är en hängiven inredare och fixare kan man då verkligen bli knäckt... 
Knäckt över att man inte kan få det lika fint och härligt som i inredeningstidningarna eller som i mitt fall - att jag inte kan komma över härliga gamla föremål, som jag på bilderna i just denna bibel - Jeanne d´Arc Living, trånar efter.


Gamla rostiga och shabbyga metallkorgar, gamla fina industrilampor och massvis med annat fint .
 En del av mina "vill ha" brukar jag faktiskt få under somrarna då jag flänger och far runt på Åland. 
Där vet ni, där finns det....
Men just nu är jag knäckt... och bara vill haaaaaaa.

Mera med temat "knäckt" hittar du hos Edith och jag.


1 kommentar:

  1. Ja det finns både det ena och det andra som kan framkalla känslan knäckt ;) Hoppas att du får något av det du önskar i alla fall.
    Kram Maria

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!