17 maj 2013

Dagens latte

Testade min väninnas mjölkskummare som hon köpt från Tupperware och blev stormförtjust.Var helt enkelt tvungen att köpa en då jag älskar cappuccino. Idag fick jag den och tog en stor härlig latte när jag kom hem från jobbet.  


Solen sken så härligt och det var riktigt somrigt att sitta i trädgårdsgungan och njuta av dagens tidning och min latte ... med skum ! Hade idag hemma endast lätt mjölk så skummet blev inte lika tjockt som med fettfri mjölk men kan lova att det blir fantastisk skum med denna skummare... Har aldrig väntat så ivrigt på en TW -produkt som jag väntat på denna.. ;)

Och kan lova dej att denna latte smakade super från Perfect Home muggarna


Här ser du hur själva produkten ser ut. 
Vill ännu påpeka att detta inlägg inte är skrivet i samarbete med Tupperware utan av en som bara är så  l y c k l i g  över sin nya mjölkskummare..


Ha en härlig fredagskväll!

1 kommentar:

  1. Tupperware kommer alltid med nya skojiga saker. Det är en tid sedan man hört någonting om Tupperware.
    Var själv representant för ca 12 år sedan. Dom samlade man på sej en hel del.
    Trevlig weekend!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!