18 maj 2013

Lördag i maj

Ingen sol idag trots att det varit riktigt varmt väder. Njuter för fulla muggar. På förmiddagen åkte vi till farmor på mat och försenat morsdagskaffe. Borde hinna lite med mina odlingar idag, det är mycket grönsaker på kommande,  men det visar sig vara lite svårt då det är så mycket på gång idag på tv. Just nu är det Finland och Sverige som spelar ishockey och det ser lite mulet ut på målfronten men ännu har lejonen sin chans att slippa till finalen.


I kväll blir det ESC där vi skall hålla tummarna åt Krista. Fast även där är motståndarna många och bra. Till favoriterna hör förutom Finland även Sverige, Irland, Norge och Belgien. 
Få se vem som kniper vinsten i år.



Trevlig kväll !

3 kommentarer:

  1. Det är ganska skönt att vara utan tv här i skärgården men radio kan vi höra på. Här har solen lyst från kl 15,00 och varit jätte varmt, men därför har vi också åska nu.
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  2. Härligt väder här, men det har varit späckat på TV idag... nu eurovision :-) Heja heja! Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Tittar in för att önska dig en fin start på veckan!
    Kram Marie

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!