5 maj 2013

Söndagsbild


Då vi hade loppis i byn hittade jag ett gammalt nothäfte som jag naturligtvis tyckte att jag behövde! 
Mannen undrade vad jag skulle göra med det och jag svarade att det behöver jag till inredningen  ;)). Fortfarande förstod han inte hur jag riktigt tänkte men hem kom jag med häftet. 
Jag vet ju att ni likasinnade precis vet att jag behöver detta nothäfte just till inredningen, eller...??

Gjorde en snabb loppissväng idag men kom faktiskt tomhänt hem..

Kika in hos Fabriken för flera söndagsbilder!

3 kommentarer:

  1. Ett nothäfte kan man ju självklart ha till en massa saker i inredningen. Förstod han inte det din käre man;) Hihi:)

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Gamla nothäften behövs absolut i inredningen och till pysselmaterial ;)
    Roligt att du köpt penséer i samma färg som jag :)
    Ha en fin kväll!
    kram Tini

    SvaraRadera
  3. Självklart är noter en del av inredningen :-) Noter kan man hitta på mycket skoj med. Vad kul att hitta hit in till din blogg!! Tusen tack för kommentaren inne på min blogg... då hittade jag ju hit också :-) På återseende!

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!