30 maj 2010

Before & after

Hejsan!
Kommer ni ihåg blombordet som jag fick/tog av min mamma?
Blev grymt ivrig att fixa det, så nu står det färdigt - vitt ! Köpte några underbsra vita pelargoner som står där nu och väntar på att få flytta ut..

Här ser ni FÖRE -foton:



...och några EFTER-foton. Vad tycks? Visst blev det somrigt och fint i vitt?
Hittade alla våra gamla "Floran/fiskar/svampar osv i färg" och de är så roliga att se i. Ställde dem framme i en korg och barnen sitter och bläddrar i dem ... skoj!



En del av böckerna är så gamla att det endast är ritade bilder.. och vilka fina bilder sen.

Kom just hem från bio. Var med Max och mannen och kollade " Prince of Persia" - sands of time. Den var superfin. Spännande, romantisk och jättevackra vyer.
Gick via butiken och helt av misstag fastande senaste numret av "Maalaiselämä" =(finska Lantliv) i min hand....
Nu MÅSTE jag sätta mej med en glass och bara njuta av kvällen och mitt lektyr!
Ha en fin start på veckan!
Kram !







1 kommentar:

  1. Supernajs!!
    Vill oxå ha... :) som sagt.

    Glass låter gott! *kilar iväg till frysen*

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!