1 maj 2010

GLAD 1:STA MAJ

Nyvaknad efter en trevlig kväll. God mat , massor med champis och super sällskap. Kan det bli bättre. Kul när de minsta barnen även är så stora , att de kan vhänga med hela kvällen ut... ingen somnar på soffan eller blir gnällig...

Har helt glömt bort att visa er mina hästar som jag fyndade på loppis. En är en äkta Dalahäst och den andra är av annan modell. Då jag hittade dem var den lilla illröd och Dalahästen var orange....
Snabb som vinden var jag ju att förvandla dem till.... ja ni vet..... vita!
Nu står de på mormors gamla sekretär, som hon när hon var ung, köpt för sin första lön... tänk. Jag älskar den, den är så fin...
Jo , sa jag ren att jag betalade 5 e för hästarna.... inte fy skam...

Hoppas ni alla har en underbar första maj. Här regnar det men vi skall försöka njuta av vårens ankomst ändå. Idag står det på programmet kaffe och struvor hor mormor och senare eventuellt mys hos vänner.

LOL,
Lotta

2 kommentarer:

  1. Önskar dig en fin dag med!

    Jag jobbade igår till kl 18 och det var helt galet stressigt. Var helt mör och tom i hjärnan då jag kom hem... Idag tar vi det bara lugnt :)
    Hos oss har äldste sonen nästan slutat följa med då vi är bortbjudna och minstingen brukar faktiskt kunna somna på soffan även hos andra, så det är inget problem. Men visst vore det kul att åka bort utan barn ibland också...

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Fina vita hästar :O) Skön majsöndag!

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!