23 maj 2010

Hejsan!
Hade skrivit ett långt inlägg och när jag skulle publicera det så bara försvann det .... usch vad störande... nå - ett nytt försök nu då!
Igår träffade jag ett gäng gamla kompisar. Vi hade inte sätts på säkert 20 år och har nu igen funnit varandra via Facebook ( vad skulle vi göra utan FB). Vi bestämde att vi skulle träffas och sagt och gjort - nu blev det äntligen av. En del av oss har hållit kontakten under åren men inte alla. Meningen var att vi skulle vara ett större gäng, men som det brukar vara, passade inte tidpunkten alla. Vi träffades hos en av oss, som bor i Ingå i ett underbart gammalt trähus. Huset hade en enorm fin trädgård med äppelträd, barnen hade en söt trädkoja och en mysig sittplats. Huset var inrett mycket smakfullt med gamla möbler. Det var en ögonfröjd för en som jag! Mycket fina detaljer kunde jag hitta...

Charming Charlie
alias Ville

Var hemma först närmare 23.30 och hann en stund titta på teve med mannen innnan jag utmattad av den lyckade kvällen somnade på soffan - åter igen!


Betty Boop

Idag blev det en tidig start igen eftersom Jenny skulle till stallet och sköta Bruno. Det var förbundsmästerskap och fastän Jenny inte tävlar själv så är hon i form av hästskötare, tvungen att delta som tävlingsskötare åt sin sköthäst -vilket hon givetvis älskar.

Bilderna som jag bjuder på idag är av våra små älsklingar Betty och Ville som njuter i solskenet!

Ha det så bra!








2 kommentarer:

  1. Vad roligt med träff för gamla vänner och dessutom i ett fint inrett hus :O) Lyckliga du som hittade handtag så där. Dem får vi säkert se i något skede :O)

    SvaraRadera
  2. Hade nyligen också klassträff med gamla klasskompisar efter kontakt via FB. Hur kul som helst :O) Vilka söta kaniner ni har. Vi har också två styckna.
    Kram Mia

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!