15 december 2010

Fönstertittare

Är det någonting jag gillar att göra när jag är ute på promenad, så är det att kika in hos andra!! Sjukt va? Är det nån annan som är som jag?

Gillar när det är mörkt ute att glutta in hos folk som har gardinerna öppna. Det är ju inte så att jag går alldeles fast intill huset och kikar in, utan tittar lite medan jag går förbi...långsammare... ;)



Fönster är ju vackra - vet jag!

Min man tycker jag är galen och tycker inte egentligen om att gå ut med mej på promead eftersom jag väljer promenadväg efter husen som finns på den vägen... ju mysigare hus, desto bättre promenadväg... Denhär årstiden blir det ju mörkt ganska tidigt ren.... *fniss*..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!