19 december 2010

Usch usch- vilket väder

Gudamakter, idag borde man väl ha stannat inne hela dagen. Vilket snöväder.
Här har snöat massor, hela dagen. Halt på vägarna, inget är plogat och jag kan lova er att Lotta sagt ett och annat vackert ord idag !


Jenny åkte på morgonen till stallet på julridning, sadlar, filtar och spön var dekorerade med rött glitterband. Så jo - nu har vi hela huset fullt av små glitterskräp... så kul! (not).


Sen på lite juluppköp med henne efter det. Äntligen börjar allt vara klart. Skönt!
Igår lagade vi lite julgodis, gott ! Idag skall vi fortsätta med lite bakning. Väntar på att sonen skall komma in från gården. Sen blir det pepparkakeland hos oss.


Vill passa på att än en gång tacka min vän swappen Vita gåvor. Sakerna ni ser på bilden fanns i paketet som kom med posten. I paketet fanns en rutig julduk som genast hamnade på fruktbrickan, sedan fanss det juliga servetter och ett underbart metallhjärta.
Allt i min smak. Tack snälla söta vän. Jag hoppas att du har en underbar och skön jul.

Snöiga pussar till er alla,
Lotta

1 kommentar:

  1. Hej,
    Jag har lånat din bild och lägger upp den på ett inlägg på VG-bloggen. Det kommer finnas med en länk till detta inlägg.
    Mvh Karoleen

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!