28 juli 2012

Denna dag...

Idag vaknade vi upp till en underbart blå himmel 
och då kan man ju inte göra annat än att gå ut i solen och njuta. 
Då jag satt där och myste kunde jag inte låta bli att gå och plocka 
lite örter från vår lilla örtträdgård. Härligt med örter  utanför dörren.
 Mest används helt klart gräslök som är så gott så jag småäter 
av den hela tiden...Härlig även till äggsmör på Karelska piråger.. Testa det!


Idag var det verkligen hett på terrassen så jag orkade inte "bara ligga" där utan gick in och tog lite läsbart..Åh vad härligt att bara sitta i solen och bläddra i en ny tidning - 
nyaste Tove-Älskade hem är nu lusläst från pärm till pärm.


Efter det bar det av till nöjesfältet Borgbacken ,
 där vi spenderade många skojiga timmar. 
Nu är jag helt slut och glad att vi hade en så trevlig dag tillsammans.

Mor, dotter & son i "Lohikäärme=Draken"


Trevlig lördagskväll allesamman!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!