23 juli 2012

Kan du gissa? Voitko arvata?





Flaggorna uppe på Geta-bergen


På Facebook pågår det en utlottning och nu har du möjlighet att delta även här på bloggen.
Gissa hur många kilometer vi körde totalt under vår resa till Åland?
(Rutt: H:fors-Åbo, på Åland, Åbo- H:fors)
Den som gissar närmast får en överraskning hemskickad med posten...

Du är med genom att skriva ner din gissning på kommentarfältet. 
Du som inte har egen blogg väljer "anonym" efter kommentaren. 
Glöm inte att skriva din e-post eller en signatur så jag vet vem jag skall kontakta ...



Facebookissa on käynnissä arvonta ja nyt voit osallistua myös täällä blogis puolella.
Arvaa montako kilometriä ajettiin autolla Ahvenanmaa-matkallamme?
 (Reitti: H:ki-T:ku, Ahvenanmaalla, T:ku - H:ki )
                        Se, jonka arvaus on lähin, saa pienen yllätyksen postin mukana...

Mukana olet kirjoittamalla arvauksesi kommenttikenttään kirjoitusken alla. 
Jos sinulla ei ole oma blogi valitse "anonym" kommenttisi jälkeen. 
Muista ilmoittaa sähköpostiosoitteesi tai nimimerkkisi että tiedän keneen ottaa yhteyttä...



Vinnaren dras 1/8 Voittaja arvotaan


6 kommentarer:

  1. Uh, jag är världens sämsta på att gissa...men jag slänger nu ut något:510km

    Kraam!
    -Pia-

    SvaraRadera
  2. 480 km skulle jag tänka mig...

    SvaraRadera
  3. Nu skall jag försöka mej på en gissning... 420km , kan tänka att ni inte körde så mycket där...
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  4. Veikkaan, että siirryitte Ahvenanmaalla polkupyörille tai patikoimaan, joten kilometrejä tulikin yllättävän vähän eli 400 km. Ans kattoo nyt...

    SvaraRadera
  5. 450 kilometer? Är det även möjlight att köra så hemskt mycket i Åland..

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!