30 juli 2012

Fat, fat och mera fat !

En annan sak som jag gillar massor, är vackra fat i silver och zink.
 Har redan införskaffat en hel del , men trots det 
verkar jag alltid ha för några av dem ! 



De passar liksom till allt; under ljus, under blommor och givetvis till kafferdukningen. 
Efter några minuter är vi på väg till mormor på kaffe- 
det är ju hela två veckor sedan vi setts. 
Hon kom på lördagen hem från Åland efter fem veckor i paradiset!



Tror att vi skall åka en sväng till Ikea för att hämta en hylla till 
pojkarnas (igen ommöblerade) rum !

1 kommentar:

  1. No nyt mä löysin sun blogin!!se on ollu multa jostain syystä hukassa!:)

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!