2 november 2012

November - utlottning

Som ni säkert vid det här laget vet, finns det många väggord hemma hos oss. I köket, sovrummet, övre hallen, vardagsrummet....Gillar dem då de bryter mot det vita i vårt hem. Den nyaste ser ni här. Har inte ännu fått upp den på väggen men visar hur det blev under nästa vecka. Den kommer att sitta i trappuppgången där det gapar en stor, hög och vit vägg.

Nu har du en möjlighet att vinna en fin väggtext/bild !
 I samarbete med  Designtarrat ordnar Ingeborg en novemberutlottning här på bloggen. Har fått möjlighet att lotta ut en valfri text från Designtarrat.




Allt du behöver göra för att vara med är följande:
A. Kika in hos Designtarrat.fi och skriv i
 kommentaren här under, vilket väggord/bild 
som är din favorit.
B. Två lotter blir det ifall du "gillar" Designtarrat
på Facebook. 

Glöm inte att meddela med hur många lotter du deltar.
Ni som inte har en egen blogg kan enkelt vara med genom att välja "anonym" då ni skrivit kommentaren här under inlägget.
Lätt som en plätt alltså!

Utlottningen håller på månaden ut, dvs. tom den 30.11



Bild: Designtarrat.fi

PS!  Lovade visst fotografier från den härliga Perfect Home kvällen. Tyvärr glömde värdinnan själv bort att fotografera då hon var så ivrig att beundra de fina sakerna samt att underhålla de 15 pratglade gästerna...  ;). Men ett inlägg skall det bli om några av produkterna .


23 kommentarer:

  1. Hej Ingeborg,

    Jag vill gärna vara med i din utlottning och vill ha 2 lotter!!Jag har gillat på Facebook och tycker att "Always kiss me goodnight 2" är finast:)) Nu hoppas jag på tur. Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Jag vill vara medi din utlottning 1 lott.
    Jag tycker att "Mornings..." är finast !Riitta ♥

    SvaraRadera
  3. AmorVincit Omnia är en av mina favoriter.Deltar med två lotter.Kramar!

    SvaraRadera
  4. Jag deltar med en lott..
    och den som jag skulle tycka om är
    "family is everything"
    Har redan sett ut platsen för orden,
    och den är inte hemma hos mej...
    Sonen "gillar" när jag huserar hos dom ;))

    Monica

    SvaraRadera
  5. Deltar med 2 lotter, "the happiest people don't have the best of everything they just make the most of everything". Milla

    SvaraRadera
  6. Härlig utlottning! Med med två lotter. Gillar Carpe Diem.

    Stina

    SvaraRadera
  7. Hejsan,

    Jag vill gärna delta i din utlottning med två lotter! Väggord är SÅ fina. Tycker att Queen of the kitchen skulle passa bra till mitt kök.

    H. Tiia

    SvaraRadera
  8. Kaks arpaa. Eiffelin torni on mun suosikki... Siinon perhosia <3

    SvaraRadera
  9. Hejsan! Jag är gärna med och tävlar och vill ha två lotter :) Min favorit är Follow your dreams och jag gillar på Facebook som Inger Anette erikssom
    manettan@gmail.com

    SvaraRadera
  10. God morgon! Önskar ag hade en vacker Välkommen text hallen. Två lotter tll me , tack! Hälsnngar från Lena T

    SvaraRadera
  11. Hej jag vill gärna vara med i din utlottning.
    Tycker att carpe Diem är finast.

    Hälsningar Thèresa

    SvaraRadera
  12. kyl se o Eiffel torni

    2 arpaa

    x_unrated at hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Jag är med i din härlig utltlotning och har 1 lott:)
    Kram ♥ SisustEllen

    SvaraRadera
  14. Jag deltar gärna med 2st lotter och tycker mest om "the happiest people..." kram Melina

    SvaraRadera
  15. carpe Diem on suosikkini.

    yhdellä arvalla mukaan

    SvaraRadera
  16. Otan osaa kahdella arvalla :)
    Suosikkitekstini on:
    Queen of the kitchen
    Ritva

    SvaraRadera
  17. Härlig utlottning! deltar med en lott och tycker om väggordet: " Always kiss me goodnight".
    Ha det brar, MALIN

    SvaraRadera
  18. Jag är med och tar två lotter, tack. Min favorit är en klassiker; `Keep calm and carry on`.

    SvaraRadera
  19. Har helt missat din utlottning klart jag vill vara med ,Gillar verkligen den med alla städer,Paris ,rom,London
    Skulle vara fin att ha när man vill drömma sig bort
    Tar 2 lotter
    Ha en skön kväll

    SvaraRadera
  20. vilken fin tävling. svårt att välja bland många texter.
    tror det blir always kiss me goodnight.
    1 lott, tack.
    ~M~

    SvaraRadera
  21. Keep calm and carry on är ju härlig. Jag är med och provar min lycka med en lott, tack.

    SvaraRadera
  22. Jag är allt ju ingen Queen of the kitchen, så den skulle jag säkert välja. Jag är med, en lott, tack.

    SvaraRadera
  23. Fin tävling egentligen! Min favorit är Audrey Hepburn citat.

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!