8 november 2012

Torsdagstema : Sovrum

I sovrummet mår jag bra!
Där sover jag verkligen gott efter att sängen svängdes om. 
Här ligger jag nerbäddad om kvällarna och tittar på filmer och som ni säkert kan gissa, blir filmen oftast på hälft eftersom jag allt som oftast somnar mitt i!
Idag alltså bilder från sovrummet. Bilder ni tidigare sett..


I sovrummet skall det vara mysigt- mysig belysning och mycket dynor 
( som nog vållar endel problem vid bäddandet...). 
Det skall vara ett litet rum som känns som ett litet bo, ett litet ide!


I sovrummet finns även alla fotografier på våra nära och kära. 
En hel vägg full med bilder på världens finaste barn och gudbarn (sedan bilden togs har det kommit upp lika många ramar till..) och det är härligt att se på dem innan man släcker lampan 
och slumrar in!


Mera sovrumsbilder ser du hos Fabriken som idag har temat
 s o v r u m.


Hugs & kisses!

2 kommentarer:

  1. Lugn och rofylld stämning är det i ditt sovrum :)
    Ha en fin helg!
    kram Tini

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt du har i sovrummet!
    Gillar tavelväggen med det olika ramarna :)Snyggt!

    Önskar dig en riktigt skön helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!