4 november 2012

Söndagsbilden

Kikar in för att önska er alla en skön söndag! 
Själv mår jag för andra dagen i rad pyton; illamående, huvudvärk, både ryggont och magont samt feber i natt. Klarade gårdagens program med nöd och näppe med hjälp av värkmedicin. Har sovit länge idag och sedan bara tagit det lungt. Dottern åkte till stallet och pysslade om hästen och därav inspirationen till dagens s ö n d a g s b i l d
   

Då vi lever i detta kaos av hästprylar, försöker jag få dem till en del av inredningen. Har en tid samlat på gamla hästskor som jag nu satt upp i hallen tillsammans med dotterns ridspön, sporrar och andra tillbehör. Här är de lätt tillgängliga och har samtidigt en given plats. De skitiga ridskorna får dock stå på annat håll ;).



Mera söndagsintyck kan ni se hos Fabriken .



3 kommentarer:

  1. Trevliga bilder. En bedjan vemfaller bort i tanssii . gsm till mig
    babo

    SvaraRadera
  2. Söta hjärtan som dalar ner....

    Jag har haft lite stressigt och skyndar nu runt i "alla" bloggar för att läsa fast mej...
    Ett hiskeligt jobb ;)

    Ha det bra
    Monica

    SvaraRadera
  3. Ursch då! Det låter inge vidare.
    Krya på dig!

    Mysiga hjärtan du fixat!
    Kram Marie

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!