6 januari 2013

Ingeborg i Billnäs del II - årets första utfärd

I år skall jag försöka delta i "Fotoutmaning vänner emellan" som hålls på bloggen Edith & jag. Första temat i år är "ÅRETS FÖRSTA..." och som ni vet gjorde jag årets första (men hoppas inte sista) utfärd till Billnäs i går.




Igår visade jag redan några härliga bilder därifrån och idag skall ni få se några finheter som jag spanade in på reservdelsbanken. Kolla dessa vackra fönster....
Bakom följande knut hittade jag delar ur kakelspisar. Kolla mängden. Bara att hitta rätt. Dessa är väldigt fint radade och ordnade så jag är bombis på att de som jobbar här vet exakt var vilka delar är.



Vill ni se på mera "Årets första..." tycker jag ni skall gå in på bloggen Edith & jag.

Puss på er!

2 kommentarer:

  1. Jag bara suckar då sej dina bilder...

    En sådan vaniljfärgad fin kakelugn skulle jag önska mej. För att inte prata om fönsterkarmarna... såg du priset på dom?


    Ha en bra måndag
    Monica

    SvaraRadera
  2. Så kul att du ville vara med i fotoutmaningen :) Fina saker du fångat på bild.
    Kram Maria

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!