28 januari 2013

Tallrikar

Fick för mej att den gamla vitmålade tallriksställningen skulle få stå framme igen.
Den tar mycket mera plats än ställningen där de står på varandra  men trots det så gillar jag denna mycket bra. Tror jag skaffat den på Ikea för tusen år sen och fortfarande hänger den med.



Tallrikarna är gammalt engelskt porslin som jag fått ta över och fast de är gamla och antika, används de alla dagar i vår familj. Varför skall fint och vackert porslin stå och damma i ett vitrinskåp?

Glöm inte att delta i utlottningen. 
Länk hittar du högst upp till höger. Tid har du tom 21.2.

Kram på er alla!

5 kommentarer:

  1. Det stämmer att det är synd att hålla allt fint porslin i gömman i skåpen, FRAM MED DEM.
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  2. Tallrikarna är jättefina!
    Ha en god fortsättning på veckan,
    kram Tini

    SvaraRadera
  3. Ja jag tycker samma, de ska inte damma i skåpet! Mycket fina tallrikar du har!
    Önskar en skön vecka!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  4. Hejsvejs!
    Ville bara tassa förbi och tacka fkr all fin inspiration!
    Ha en fortsatt fin vecka!
    Kram Karin!

    SvaraRadera
  5. Vilken ljuvlig bild!
    Man kan drömma att man finns i köket på landsbygden i England..
    kanske i ett herrgårdskök :)
    Hur som helst snyggt!

    Ha det bra
    Monica

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!