1 januari 2013

Gott nytt år - här kommer vinnaren!

GOTT NYTT ÅR 2013 
önskar jag er alla ! 
Utlottningen här hemma hos Ingeborg är slut och vinnaren är dragen. 


Vinsten bestod, som ni kanske minns, av två urfina kökshandukar från Svanefors. En vit och en grå. 
Det var Quriosa som sponsorerade denna utlottning.
 Quriosa är en webbshop smockfullt med fint. 
Om du inte bekantat dej med affären tycker jag du skall kika in på direkten.

Vinnaren i decemberutlottningen blev...




Grattis.

Hör av dej med dina kontaktuppgifter så får du ett fint paket hemburet med posten!
Tack till er alla som deltog. Ny månad - ny utlottning - håll utkik!



2 kommentarer:

  1. Men så glad jag blir!!!
    Kommer att bli så fina i mitt blivande kök :)

    Mailar dig min adress.

    Önskar dig en god start på det nya året!

    Många kramar från mig!
    Marie

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinnaren och God fortsättning på det nya året

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!