22 oktober 2008

Årets första JULtidning


Såg igår i affären att det hade kommit en underbar jultidning till försäljning.
Hörde just av en flitig bloggare att den lär vara alldeles superunderbar. Massor med vita julhem och man ju inte bara kan låta bli att tråna efter sådana. Måste försöka ta mej till butiken idag så jag får tidningen i min hand oxå!
Frågade tidigare i min blogg om någon av er redan hade fått julboken som fanns i Unelma-klubben? Skulle gärna höra era åsikter om den.
Ha det så bra! Kram!

4 kommentarer:

  1. Eikös olekin aivan ihana tuo lehti? Minäkin sen tänään itselleni ostin ja ihastuin kyllä oikopäätä... kaunista.
    Kiitos vierailustasi blogissani.. kuules, oletko Tilda-foorumissa kun selkeästi olet "Tildailija".. ;)

    SvaraRadera
  2. Nyt vasta ehdin vastavierailulle. Ihanaa kun olit jättänyt kommentin!

    Tuo lehti on todellakin oikein mukava tulokas Suomeen. Toivottavasti ei mene pelkiksi käännösartikkeleiksi, jotka on Drömhemissä jo julkaistu aikaisemmin... Mutta tilausta tuolle oli, ja vielä toinen vastaava tulossa, vad kul!

    Mukavaa viikonlopun odotusta!

    SvaraRadera
  3. Hejsan! Hittade vägen hit för fösta gången, alltid roligt att bekanta sig med nya bloggar! Den tidningen har jag också planerat att skaffa. Tankarna går nog redan mot jul, när det är så ruskigt också ute...
    Ha ett skönt veckoslut, Anne

    SvaraRadera
  4. Ville bara kika in och önska dig en skön helg.
    Kram Lotta

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!