27 oktober 2008

Veckan börjar inte så bra


Har haft lite ont i halsen förra veckan och varit hostig och hes under weekenden - men nu, måndagsmorgon, är jag TOTALT tyst! Har ingen röst alls och jag hostar som en galning. Gick på morgonen genast till läkaren pga att jag har ont i bröstet när jag hostar och väser(fast man ska ju vara tyst... men med tre barn i huset går det ju inte så värst bra ;) )
Luftvägsinfektion, alltså, har dessutom tendens till astma så nu måste jag försöka ta kontakt med min arbetsplatsläkare, där jag har astmaundersökningar på gång...
Blev sjukskriven tom onsdag . Vidare undersökningar då.
Har inte sovit mycket de senaste nätterna pga hostan. Har haft mängder med dynor under huvudet, ändrat till bara en - allt är testat. Men host host host. Igår hostade jag flera gånger så jag höll på att spy. Nå- vi skall hoppas att det går om nu bara jag försöker ta det lungt , ånga, medicinera mej och framförallt inte TALA.
Men kanske jag nu då dessa tre dagar kan få min blogg up to date...
Lite foton skall jag väl kunna få hit. Märkte igår att fotona av någon anledning inte gick att sätta till. Eller blogger låter mej inte spara dem... Men vi skall se hur det går. KAnske det bara var något tillfälligt.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!