14 oktober 2008

Tilda och Unelma







Har fått mitt första Unelma-klubbpaket. Hörde om klubben av en av mina bästa vänner som just hade fått sitt första paket. Blev förtjust i allt och bestämde mej för att gå med-oxå jag!
Fick igår mitt första paket med två välkomstböcker och ett klippark som jag hade beställt extra. Har stora förväntningar på klubben och jag hoppas att den fortsätter att komma med fina ideer och bokförslag. Såg att de hade en julbok till försäljning och funderade vilken som är bättre; den JULBOKen som alla skriver om i sina bloggar eller denhär i Unelma-klubben. Är det någon som har bläddrat i båda? Vilken är bättre eller är de helt olika??? Jag tror att U-klubben (mammas egen BUU-klubb ;))) ) kanske innehåller mera pysseltips medan den andra Julboken är fylld med vackra bilder och sånt.... Hur är det måntro?
Hittade några verkligen inspirerande Tilda grejjer som jag gärna skulle göra. Är kanske inte annors så Tilda-fan men som tillägg i den egna inredningen kunde de passa in.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!