5 februari 2010

Ny banner och ledig dag

I natt och i morse har jag mått för jäkligt. Skulle till tandläkaren idag, men den annulerade jag. Inte kan man väl gå till tandläkaren om man inte kan andas genom näsan, hostar och snorar som jag vet inte vad?
Efter att barnen var skjutsade till skolan, gjorde jag med i ordning och tog det bara riktigt lungt här hemma.
Jag hittade på loppis en stor rund korg som skall komma till badrummet. Där skall vi förvara diverse badrumsattiraljer ss. hårfönen, borstar, spännen och annat som alltid ligger frsmme på bordet. Den målade jag ..... VIT.... och det blev fin som bara den. Tänk hur stor skillnad det är på en rottingfärgad korg och en vit korg..
Sen blev jag inspirerad av det vita och bara måste lägga in en ny banner... en februaribanner..
Vad tycks?

Idag skall vi åka och hä,ta pappa från jobbet klockan 17 och sen åker vi på middag till farmor. I morgon (om jag är frisk...) skall jag och Emil till skolan. De har öppet hus samtidigt som de jobbar in en dag. Skola i morgon från 8.55 - 12.55.


Hoppas ni alla har ett underbart, stresslöst och skönt veckoslut.





1 kommentar:

  1. En underbar sida du har och snygg blev korgen me. Har provat måla rotting men får inte till det samt att jag har väll ej tålamodet
    Kram på dig från en vän från Vita Gåvor som är på besök

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!