29 juli 2011

Fredag

Idag är det fredag och ledigdag. Barnen är alla samlade men trots det skall jag lämna dem hemma och åka ut i skärgården till min grannes landställe , inte långt härifrån.


Jag och en av de andra grannanrna är bjudna dit för dagen. Det skall bli kul eftersom hon berättat en hel del om stället.

Visar lite mer fynd. Glaset , som det visserligen finns bara ett av, är underbart vackert och jag vill ha vinglas i samma form. Den lilla glasskålen med näbb är sommaren Fida-fynd och den har jag använt massor. Gillar verkligen gannalt glas.


Nu skall jag göra med klar att åka ut till skärin.
Ha en fin fredag.

Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!