3 juli 2011

Ljusröda drömmar

Försöker ha datorförbud åt äldsta sonen och han har vissa "abstinensbesvär" märker jag. Som det är nu tillbringar han största delen av sin vakna tid i sitt rum framför datorn. Vill att han skall tillbringa mer av sin tid med familjen, ju.... Kanske blott en ljusröd dröm ?



Den här vackra ljusröda aster (tror jag den heter) fick jag av grannen till födelsedagen. Mycket fin färg, en riktig ljusröd dröm - den med...


Idag är det inte lika varmt som tidigare dagar och solen är t om i moln alltid då och då. Vi skall passa på att åka till farmor på middag. I morgon åker Jenny tillbaka till skolan för 24 dagar. 10 dagar sommardejour, 4 dagar ledigt och då det är ridtävlingar i Kimito, sen 10 dagar sommardejour igen. Så det blir en tur med bilen i morgonkväll..


Under tiden åker vi till Åland, vi längtar så...


Här ser ni den lummiga terrassen. Märkte just att vi glömt olja trämöblerna . Fast de ser ju iom det ännu shabbigare ut...*fniss*.

Nu måste jag hitta på nåt åt den otåliga sonen som inte får vara vid datorn..
Är en usel bloggvän just nu men det är ju sommar.... hoppas ni också har några ljusröda drömmar.

Söndagskramar från mej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!