8 juli 2011

Yes or no

Fick för en tid sen gamla lakan med spetskanter av min mamma.
Då jag tog ner våra gardiner för sommartvätt fick jag för mej att hänga upp lakanen i vardagsrummet.


De har en fin virkad spets och monogram längs ned. Tre är lika - en olik!
Nu är de alltså helt provisoriskt upphängda med tjärsnöre (!). Hur tycker ni det ser ut?


Skall de få bli och hänga där eller inte? Tidigare hade jag gardiner som hängde rakt..


Om de blir där , hänger jag dem troligen upp med en gardintofs...


För tillfället luktar det "mormors skåp" - unket i vardagsrummet. Tur att tjärdoften
tar bort en del av det...
Svårt beslut!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!