3 augusti 2011

Nytt i köket

Idag har det varit en såå jobbig dag. Har kännt mej riktigt dålig hela dagen med både huvudvärk, sjuk kropp, trötthet och har frusit. Månne jag håller på att få höstens första influenssa? Hoppas inte - det är ju inte höst ännu, eller....?
Idag visar jag er ett av mina loppisfynd igen. Hittade detta fina gamla rivjärn på Åland under sommaren.




Här hänger det med alla andra viktiga köksattiraljer vid diskbänken.
Tycker att gamla rivjärn är ganska charmiga.






Nu kallar tvättmaskinen & diskmaskinen på mej så jag får väl börja jobba lite.... trots att jag inte alls skulle orka.

Lotta

3 kommentarer:

  1. Guud så snyggt! Hoppas du haft en fantastisk semester, och att du kryar på dig så mycket. Fin blogg förresten, hittade till dig via "Inredningsbloggar".

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hejsan,
    hittade hit via "Inredningsbloggar". Vad härligt det är när man hittar nya mysiga bloggar :) Hit kommer jag absolut igen och du har nu en ny följare :)

    Kram
    Nelya

    SvaraRadera
  3. Hej , vad kul att du tittar in hos mig och vill vara med i mon utlottning<3
    Nu ska jag kika runt i din fina blogg.
    Sov gott / Nettan

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!