2 augusti 2011

Vitt i inredningen

Innan jag gick till jobbet, for jag via biblioteket för att föra tillbaka en film jag lånat. Som vanligt kunde jag ju inte hålla mej borta från inredningshyllan...
Nu sitter jag alltså på jobbet och bläddrar i dessa tre böcker - alla i det vita och fina slaget.


Verkar mycket inspirerande alla tre. Tyvärr är dessa tre översatta till finska , men alldeles säkert finns de att få på svenska.
Böckerna är följande:

Sisusta ranskalaisen tapaan/ French Country Living
av Caroline Clifton-Mogg

Viihtyisiä ja valkoisia koteja /14 skandinaviske boliger (Nordlys)
av Dorrit Elmqvist & Birgitta Wolfgang och

Valloittava valkoinen / The white home
även av Caroline Clifton - Mogg


2 kommentarer:

  1. Hej! Jag lagade din länk i inlägget på Inredningsbloggar!
    Du hade fått med http:// två gånger efter varandra och därför fungerade inte länken hit!

    Tack för boktipset! :-)

    SvaraRadera
  2. Två av dem finns också i min bokhylla och jag gillar dem massor :O) Härliga bilder av havet härunder!
    Kram Mia

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!