13 juni 2012

Det enkla

Då jag var på besök hos Cafe Latte blev det en hel del fotograferat. 
 Gillar det enkla och allt utan krusiduller. 
Ni vet "less is more" ! 
Märkte att jag hade lyckats fota många fina bilder som fångat upp just dessa element. 


Bl a dessa bilder på enkelt framsatta trådrullar. 
Inte behövs det snofsiga ställningar.
Det räcker med en vacker kruka, en gammal korg eller några veckra gamla glasburkar.
Det fina ligger just i det enkla, det lite ruffa och allt som bara är satt dit..

Fast i sommar hoppas jag hitta en gammal trådrullsställning - kanske i någon
gammal loppis-bod på Åland....

Bilden lånad härifrån
Nu skall jag snart göra mej färdig för arbetsdag. Som tyvärr slutar först 17.15. 
Men efter det blir det en träff med goda vänner som alltid är lika kul!
Ses i kväll M &J !

2 kommentarer:

  1. Härliga gamla trådrullar ;)

    Håller absolut med ... de enkla!

    Ha en bra dag.
    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Trådrullsställningen är fin!
    Ha en god fortsättning på dagen,
    kram Tini

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!